nedjelja, 16. siječnja 2011.

O novčićima, fontanama i zvijezdama padalicama

Lili sretan ti rođendan! Zaželi želju, a ja ću večeras umjesto tebe baciti novčić u fontanu di Trevi! Dirnuo me je danas ovom porukom kolega umjetnik iz Rima. Pomislila sam – eh kad bi se želje tako ispunjavale, ja bih bila žena bez želja s obzirom koliko sam novčića do sada ubacila u raznorazne fontane širom svijeta. Sve mi se više čini da je to bilo jedno od mojih propalih međunarodnih tržišnih ulaganja.

Doduše nikad nisam pokušala novčić baciti preko posrednika, pa sam s radošću prihvatila ovaj rođendanski dar mog prijatelja s nadom da ću ovaj put biti bolje sreće.

Ima puno načina da dosegnemo sreću: puhnuti triput u trepavicu među prstima, tražiti na nebu zvijezdu padalicu, čekati da nam bubamara sleti na dlan, pronaći djetelinu s četiri lista ili se uhvatiti se za gumb pri susretu s dimnjačarem. Pa ako ovo s novčićem i fontanom ne upali još uvijek imam duži popis onih načina koje nisam isprobala od onih koji su me razočarali. Tješim se.

Od bacanja novčića u fontanu, vjerojatno imaju sreću samo oni koji te novčiće skupljaju, ali neću danas razmišljati o tome, pssst!

Danas neka oko mene bude addagio - kako bi me svemir mogao čuti.

Fontana di Trevi, Rim